BLIV EVENT-FRIVILLIG, NÅR DU HAR LYST

Som en del af DBU Sjællands eventcrew bliver du en del af et unikt fællesskab, som på frivillig basis hjælper ved forskellige arrangementer og således er med til at skabe gode oplevelser for spillere og trænere på Sjælland fx ungdomslandskampe og BonBon-cup.

Du bestemmer selv, hvilke events der passer bedst til dine kompetencer og hvor mange afviklinger du ønsker at deltage i – dog mindst 3 events om året.

Konceptet er skruet sådan sammen, at du aldrig bliver sendt alene ud på en opgave. Vi ved nemlig, at magien og glæden også skabes på ”lægterne”, når vi holder pause. Et større eller mindre team fra DBU Sjælland eventcrew møder altid til en opgave sammen med en teamleder. Det sikrer, at de aftalte opgaver bliver løst.

Derefter trækker alle i arbejdstrøjen, med højt humør og klar til at give den gas. Når en event skal afvikles, er der mange ting, der skal være i orden og klargøres, derfor er nøgleordet teamwork og effektivitet. Om det er klargøring, opsætning eller nedpakning, så er man klar på opgaveløsningen.

DIN PROFIL

Profilen på medlemmerne i DBU Sjællands eventcrew er, at de er yderst kompetente og servicemindede, at de ved, hvad de arbejder med og at de har gode egenskaber til at levere den stemning, som eventen kræver.

Vi har følgende værdier hos vores nuværende og fremtidige frivillige:

  • Brænder for sport og event.
  • Ikke bange for at tage fat
  • Fuld af energi og initiativ.
  • Udadvendt/ imødekommende
  • Tillidsvækkende
  • Ansvarsbevidst
  • Smilende

HVAD FÅR DU SELV UD AF DET?

Du får IKKE løn, men vi tilbyder noget andet og meget mere værdifuldt:

  • Først og fremmest bliver du en del af et hyggeligt fællesskab, som mødes rundt omkring på de sjællandske fodboldbaner
  • Du kommer med "bag kulissen" i DBU Sjælland og oplever noget andet og mere, end dét fodboldskaren ser
  • Kørselsgodtgørelse
  • Forplejning til arrangementer
  • Du bliver inviteret til særlige 'Tak for hjælpen' -arrangementer
  • Du får udleveret en lækker DBU-tøjpakke (T-shirt, jakke, bukser og hoodie), som synliggør dit tilhørsforhold til DBU Sjællands eventcrew

Lyder det som noget for dig? Så kom til info-aften

Lyder det som noget du vil være en del af eller vil du bare gerne høre mere? Så kom til “info-aften” på DBU Sjællands kontor: Himmelev Bygade 64 A, 4000 Roskilde den 7. marts kl. 17.30-19.30.

Du skal på forhånd tilkendegive din deltagelse og sende en mail med en lille tekst om dig selv og din motivation for at blive en del af DBU Sjællands eventcrew.

Mail og spørgsmål sendes til nich@dbusjaelland.dk

HVAD LAVER VI I DBU SJÆLLANDS EVENTCREW?

Som frivillig i DBU Sjælland eventcrew vil du blive tilbudt opgaver indenfor en bred vifte af arrangementer; fx til Ungdomslandskampe, Queens Cup, Parasport stævner, Sommerland Sjælland Pige- og Drenge Cup samt BonBon-Cup.

Opgaverne til de forskellige begivenheder vil være meget forskelligartede og afhænger helt af, hvad det pågældende event har behov for. Opgaverne kan f.eks. være:

  • Fanzone-aktiviteter/konkurrencer såsom – fodbolddart, pannabane mm.
  • Medaljeoverrækkelser
  • Speaker opgaver

Fælles for alle opgaverne er, at de er vigtige for at arrangementet bliver en succes, og at både spillere, trænere og publikum får en god oplevelse.


Vil du høre mere? Så kontakt

DSC 2835 Favorit Red2
Projektkoordinator Nicklas Christoffersen
Events, Get Movin'-klubudvikling, Materialeudlejning, Queens Cup, Frivillighed - sekretær for Dommer HR/uddannelsesgruppen og kvindedommergruppen, bredde 4647 3503